Friday, January 23, 2009

kakak2 kuh miss kamoo ='(




kepada kakak2 kuh yang jauh di sana..sia sangat2 rindu kan korang..huhuhu.sia dapat rasakan yang korang macam da brubah..x macam dulu..slal0 kolling2..diam sehari rasa mula rindu..skunk ne mesej pon jarang2 suda..sia slalu mengharap mesej dari korang..tunggu punya tunggu..x da mesej2 jugak..sia x tau apa sebab..sia mintak maaf jika sia nyakit kan hatii korang.sia rasa bahagia sangat2 dapat kenal sama korang walaupon x penah jumpa..huhuhu..korang harus ingat, sia sayang sangat2 sama korang..x kisah kalo korang da x sayang dan lupa sama sia...sia akan sayang korang sampai bila2..sia mohon maaf dari ujung kaki ingga ujung rambot, ujung rambot ingga ujung kaki.. jika sia ada tesilap kata dan tekasar bahasa sama korang..
maaf zahir dan batin..
GONG XI FA CAI!!!!
thankss...='(


LAGUK TUK KORANG
"JANGAN PENAH BERUBAH"


Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya

Thursday, January 22, 2009

Boringg...Takottt =(

huhuh..boringnya aku arine..ntah napa aku boring..mungkin di sebab kan ujan kat cne kot..kat cne hari2 ujan jak..nak jalan pon susah, nasib bek x banjir..bila la ujan nak behenti ne..*bored* hehehe lama da aku x update2 blog..pasne pon aku jarang2 on9 da..huhuh..smalam aku mimpi ular besar..adoii2 takot gilakk eh nengok ular tu, panjang sangat..nasib bek dia x makan aku..dia limpas jak depan aku..banyak kali da aku mimpi2 ular ne..1st tyme aku mimpi ular umo ku 16 tahon..aku agak takot la masa tu..ular kejar2 aku..huhuhuh..aku bangun dari tido..aku bepikir pikir..napa aku mimpi ular smalam??? adakah ito petanda burok atau petanda baik..fuhh!! aku mengeluh. 2 minggu mcam tu..ada orang naik meminang..aku ingat kak nisha yg di pinang..aku pon hepi la masa tu sebab ada jugak yang suka sama kakak ku yang toyol..wakakak...(adik yg jahat) =p dorang meminang secara menggejut..dorang naik meminang time malam..dorang sampai jak di depan umah tetiba karan mati..wakakak..aku ingat kalo karan da mati dorang x jadi la meminang..tapi dorang degil nak gak terus kan ngan niat dorang..adoii2..punya la hati ku susah masa tu..jantong ku debar2 jak tanpa henti..huhuhu..lepas dorang da naik umah..aku p cabut larikk, malas nak layan dorang...hahaha..aku larik pon x da gunanya gak..nenek aku panggil suruh balik umah..aku pon tepaksa la patah balik..ingat di suruh layan tetamu2 jak..rupa rupanya..aku yang di pinang..uwargghhhhhhhhhh(x_x)..mencii2 tol..aku pon tepaksa la ikot cakap nenek ku..aku x buleh buat apa2..nenek aku da yang buat pilihan menantu dia..so aku ikot jak la..huhuhuhu..aku pon p la salin baju,lepas aku da salin.. aku keluar..ramai eh orang..aku tunduk jak ke bawa, aku meluat nak nengok dorang, nyampah!! aku jadi perhatian pada malam ito..ramai yang ambik gambar aku..pas ito mamat datang kepada ku "kununya" mo sarung kan cincin di jari ku..tapi aku tetap degil..x mau hulur jari ku pada mamat ito..aku gengam jak tangan..pastu aku tumbuk lantai lagik.."kununya"nak tunjuk ganaz pada mamat ito..hahaha..sakit gilak aku tumbok lantai huhuhuh..aku rasa mcam da trauma jak malam tu..smlaman aku menangis..=(seminggu aku x makan nasik, aku bekurung jak dalam bilik..mandi pon abg sepupu yang mandikan aku..hahaha =p nasib bek putus jugak..3 bulan jak aku di ikat. lucu gak kalo di ingat time aku di pinang..sampai skunk ne aku belom penah nengok muka mamat ito..kazen2 aku cakap laki ito encem..adoii2..nyesal plak aku tolak..wakakakak =p ok la..aku nak chauuuw dulu..nt aku sambung lagik citer pasal tunang..=D

Sunday, January 11, 2009

SAYANG....sayang...SAYANG

la..la..la..ku sayang kamoo
la..la..la..memang ku cinta
la..la..la..la..la..
ku taruh hati ku
pada bicara tentang cinta
kau mungkin pun tahu
kata hati mu
aku cuba menghalang
tapi ku tak terdaya kasih
namun sayang yang hadir
membawa sinar
lena aku didalam pelukkan mu
ku tak pernah rasa cinta sebegini
bisakah terus begini
pertahankan cintaku
kata hati jangan lepaskan cinta
kerna kita seharuslah hidup bersama
biar badai datang melanda
cinta tak akan goyang
rasa akan tentukan
kesetian hati ini
kita terus bergini hingga akhirnya… ohh…
memang ku cinta
aku cinta kamu
ku sayang pada kamoo


la..la..ku sayang kamoo..wahhh!!! hehehe..lagu febret aku..siok eh laguk ne..aku slalu repait2..=p laguk ne aku tujukan tuk kakak2 ku yang jauh..jauh disana..disana..aku sayang kamoo sangat2 walaupon kamoo da lupa sama sia..=( korang tatap di hati ku sampai bila2..wahhh!!huhuhuh...aku rindu bangattttt sama kamoo..waaaahaiii..kakak2 ku, di mana ka kamoo???? jangan kamoo nyorok2 sana..kuar kamoo!!!! =D

Friday, January 09, 2009

tag dari nur nik hapis

fuhh!!1st tyme nik kasik aku tag..ingat jugak kaw ar sama aku nik walaupon kita ndak rapat mcam dulu suda..rapat ka kita dulu???hahaha =p bagus2 suda kaw ar skunk ne..jadi budak baik suda kaw...kaw jangan nak menggatal
pompuan lagik ar nik..cukup2 la kaw menggatal pompuan2 di sfc dulu..hahahah =p muga2 hubungan kaw sama mia bekekalan sampai...........x tau sampai mana.._AMIN_hahahaha =p






Tag: Rules and Regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat.

JAWAPAN DARI TAG ITU :

16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda:

  1. aku pemalu...(kunun) =p
  2. aku pemalas..(kunun)
  3. aku santek..(kunun)
  4. aku cumel..(kunun)
  5. aku toyol..(kunun)
  6. aku gendot2..(kunun)
  7. aku kuat mamam..(kunun)
  8. aku x suka tido di waktu siang..huhu..bukan x suka, tapi x leh tido =p
  9. aku slalu kena marah2 oleh parents =((
  10. aku suka tgk citer korea,jepon,china, tagalog..doraemon
  11. aku minat stacy
  12. aku..aku...aku...sowt2 =D
  13. aku tatap aku =p
  14. aku masih sayang kamoo st12..wakakakka =p
  15. aku...aku...dia...dia...dan..dan..kamoo...kamoo..hahahaha =p
  16. aku ketua toyol =D

Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

huhuhuh..x mo hasut orang eh, aku nak jadi budak baik di tahun 2009 ne..hahahah=p
kalo buleh sia nak hasut setan2..wakakak =p




________________TAMAT_____________

Wednesday, January 07, 2009

award dari ary ahmad (mr.Lovess)

thanks....=))

Saturday, January 03, 2009

11 lelaki paling encom

adoii2..tugas paling susah di bagik kat aku..huhuh..apa pon aku tepaksa buat gak tugasan sis riana ne 1 st tyme dia bagi aku tugasan..jum enjoy lelaki encom2 pilihan aku =D



1)papa okfin gendot2 2) chaQ bad boyz


3) lee wan


4) en.kose



5) x tau nama abg baju putih ito =D


6) eric



7) le jun k



8) x tau nama (x_x)

9) x tau nama (0_0)

10) jericho rosales


11) jo in-sung





ngeh..ngeh..ngeh..aku da selesaikan tugas aku..hahaha..fuh!! payah jugak nak carik gambar lelaki encom2 ne..huhuhu..
10 org aku nak suruh untuk siapkan tag ni..hahahaha =p
  1. zarith
  2. jj
  3. oja
  4. amelia
  5. bek2
  6. kak nadia
  7. tasha
  8. cak2
  9. eza2
  10. sun2

Thursday, January 01, 2009

award/tag dari jj & papa okfin gendot2

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ini untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..


1.

2. alamak!! dua orang tag aku tapi tag yang sama..hahahah =p


okfin laling petama ku dan musuh ku di zaman katama2 dulu..hingga la skunk ne masih musuh lagik.hahaha..dulu aku kuat kutuk2 c okfin kat cetrum, aku guna nickname pengganas..macam2 aku ejek2 dia sampai aku kena ban oleh c wanz..hahaha..walaupon kamii musuh, kami tatap sayang menyayang gtu..kan okfin kan??? =D

jj adik ku yang santek n cumil2..=p


3. 10 fakta/hobi???

1.men sms
2.suka dgr lagu tyme sedih2
3.aku suka pukul adik2 ku
4.aku kuat makan
5.tgk tb di waktu kebusanan
6.lepak2 ngan kawan2
7.suka warna ijau putih itam
8.aku suka disco..disco kat umah jak ngan kawan2..x penah lagik p pub2..hahaha =p
9.suka menyakat
10.pemalas



4. 10 penerima award
  1. adik amelia
1 jak aku mo bagi award/tag.. teda orang suda mo di bagi tag, suma da kena tag =p

tag dari papa okfin gendot2

papa okfin gendot2, rajin sunggoh kaw ek kasik adiah sama aku..rasa nak bomm jak kaw disana..hahaha=P uikk,lain kali bagi adiah yang special ar..nanti kaw ndak dapat anak2 ayam special dari aku.wakakaka =p bah,aku jawab tag kaw..nanti kaw mengamuk plak kalo aku ndak jawab.=D


1. Pernah menyambut tahun baru?
tiap2 tahon aku sambot sampai ke pagi =D

2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
bandar, umah , pantai

3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
tidorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr =p

4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
suka disco sampai pagi =p

5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
pecaya bah

6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
1.nak dekat kan diri sama tuhan =)
2.nak dekat sama budak samseng =D
3.nak dekat sama abg pulis yg sumbunk =D

7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh

aku nak singkirkan tabiat aku..aku x mau singirkan org dalam idop aku walau pon org ito jaat sama aku =D

1.kenakalan aku
2.kesamsengan aku
3.ke egoan aku..ego ka aku ne?? lu pk la sendirik =D


8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
penah

9. Azam anda tahun lepas (2008)
nak kawen sama anak raja..tapi x tercapai..hampah tol!! hahahaha =p

10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
nak jual fifey sama okfin..wakakakak =p

11.senaraikn 7 org penerima hadiah tag ini(soklan sendri)
1.adik jj
2.adik oja
3.adik amelia
4.kak nadia = akak mesti buat tag ne..tag petama dari sia..hahaha

4 org jak aku nak tag..hehehehe

kakak2 kuh miss kamoo ='(




kepada kakak2 kuh yang jauh di sana..sia sangat2 rindu kan korang..huhuhu.sia dapat rasakan yang korang macam da brubah..x macam dulu..slal0 kolling2..diam sehari rasa mula rindu..skunk ne mesej pon jarang2 suda..sia slalu mengharap mesej dari korang..tunggu punya tunggu..x da mesej2 jugak..sia x tau apa sebab..sia mintak maaf jika sia nyakit kan hatii korang.sia rasa bahagia sangat2 dapat kenal sama korang walaupon x penah jumpa..huhuhu..korang harus ingat, sia sayang sangat2 sama korang..x kisah kalo korang da x sayang dan lupa sama sia...sia akan sayang korang sampai bila2..sia mohon maaf dari ujung kaki ingga ujung rambot, ujung rambot ingga ujung kaki.. jika sia ada tesilap kata dan tekasar bahasa sama korang..
maaf zahir dan batin..
GONG XI FA CAI!!!!
thankss...='(


LAGUK TUK KORANG
"JANGAN PENAH BERUBAH"


Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan
Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan
Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya

Boringg...Takottt =(

huhuh..boringnya aku arine..ntah napa aku boring..mungkin di sebab kan ujan kat cne kot..kat cne hari2 ujan jak..nak jalan pon susah, nasib bek x banjir..bila la ujan nak behenti ne..*bored* hehehe lama da aku x update2 blog..pasne pon aku jarang2 on9 da..huhuh..smalam aku mimpi ular besar..adoii2 takot gilakk eh nengok ular tu, panjang sangat..nasib bek dia x makan aku..dia limpas jak depan aku..banyak kali da aku mimpi2 ular ne..1st tyme aku mimpi ular umo ku 16 tahon..aku agak takot la masa tu..ular kejar2 aku..huhuhuh..aku bangun dari tido..aku bepikir pikir..napa aku mimpi ular smalam??? adakah ito petanda burok atau petanda baik..fuhh!! aku mengeluh. 2 minggu mcam tu..ada orang naik meminang..aku ingat kak nisha yg di pinang..aku pon hepi la masa tu sebab ada jugak yang suka sama kakak ku yang toyol..wakakak...(adik yg jahat) =p dorang meminang secara menggejut..dorang naik meminang time malam..dorang sampai jak di depan umah tetiba karan mati..wakakak..aku ingat kalo karan da mati dorang x jadi la meminang..tapi dorang degil nak gak terus kan ngan niat dorang..adoii2..punya la hati ku susah masa tu..jantong ku debar2 jak tanpa henti..huhuhu..lepas dorang da naik umah..aku p cabut larikk, malas nak layan dorang...hahaha..aku larik pon x da gunanya gak..nenek aku panggil suruh balik umah..aku pon tepaksa la patah balik..ingat di suruh layan tetamu2 jak..rupa rupanya..aku yang di pinang..uwargghhhhhhhhhh(x_x)..mencii2 tol..aku pon tepaksa la ikot cakap nenek ku..aku x buleh buat apa2..nenek aku da yang buat pilihan menantu dia..so aku ikot jak la..huhuhuhu..aku pon p la salin baju,lepas aku da salin.. aku keluar..ramai eh orang..aku tunduk jak ke bawa, aku meluat nak nengok dorang, nyampah!! aku jadi perhatian pada malam ito..ramai yang ambik gambar aku..pas ito mamat datang kepada ku "kununya" mo sarung kan cincin di jari ku..tapi aku tetap degil..x mau hulur jari ku pada mamat ito..aku gengam jak tangan..pastu aku tumbuk lantai lagik.."kununya"nak tunjuk ganaz pada mamat ito..hahaha..sakit gilak aku tumbok lantai huhuhuh..aku rasa mcam da trauma jak malam tu..smlaman aku menangis..=(seminggu aku x makan nasik, aku bekurung jak dalam bilik..mandi pon abg sepupu yang mandikan aku..hahaha =p nasib bek putus jugak..3 bulan jak aku di ikat. lucu gak kalo di ingat time aku di pinang..sampai skunk ne aku belom penah nengok muka mamat ito..kazen2 aku cakap laki ito encem..adoii2..nyesal plak aku tolak..wakakakak =p ok la..aku nak chauuuw dulu..nt aku sambung lagik citer pasal tunang..=D

SAYANG....sayang...SAYANG

la..la..la..ku sayang kamoo
la..la..la..memang ku cinta
la..la..la..la..la..
ku taruh hati ku
pada bicara tentang cinta
kau mungkin pun tahu
kata hati mu
aku cuba menghalang
tapi ku tak terdaya kasih
namun sayang yang hadir
membawa sinar
lena aku didalam pelukkan mu
ku tak pernah rasa cinta sebegini
bisakah terus begini
pertahankan cintaku
kata hati jangan lepaskan cinta
kerna kita seharuslah hidup bersama
biar badai datang melanda
cinta tak akan goyang
rasa akan tentukan
kesetian hati ini
kita terus bergini hingga akhirnya… ohh…
memang ku cinta
aku cinta kamu
ku sayang pada kamoo


la..la..ku sayang kamoo..wahhh!!! hehehe..lagu febret aku..siok eh laguk ne..aku slalu repait2..=p laguk ne aku tujukan tuk kakak2 ku yang jauh..jauh disana..disana..aku sayang kamoo sangat2 walaupon kamoo da lupa sama sia..=( korang tatap di hati ku sampai bila2..wahhh!!huhuhuh...aku rindu bangattttt sama kamoo..waaaahaiii..kakak2 ku, di mana ka kamoo???? jangan kamoo nyorok2 sana..kuar kamoo!!!! =D

tag dari nur nik hapis

fuhh!!1st tyme nik kasik aku tag..ingat jugak kaw ar sama aku nik walaupon kita ndak rapat mcam dulu suda..rapat ka kita dulu???hahaha =p bagus2 suda kaw ar skunk ne..jadi budak baik suda kaw...kaw jangan nak menggatal
pompuan lagik ar nik..cukup2 la kaw menggatal pompuan2 di sfc dulu..hahahah =p muga2 hubungan kaw sama mia bekekalan sampai...........x tau sampai mana.._AMIN_hahahaha =p






Tag: Rules and Regulations :

1. Apabila telah terpilih dengan malangnya (malang?) silalah menulis 16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda.

2. Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

3. Sila tanda manusia yang telah menanda anda di peringkat awal

4. Ketahuilah, jika anda terpilih ia adalah kerana anda juga manusia biasa yang perlukan perhatian dan kasih sayang yang secukupnya ketika bayi, tetapi tak dapat.

JAWAPAN DARI TAG ITU :

16 perkara paling rawak sama ada tentang fakta, perangai tak senonoh ataupun hala tuju hidup anda:

  1. aku pemalu...(kunun) =p
  2. aku pemalas..(kunun)
  3. aku santek..(kunun)
  4. aku cumel..(kunun)
  5. aku toyol..(kunun)
  6. aku gendot2..(kunun)
  7. aku kuat mamam..(kunun)
  8. aku x suka tido di waktu siang..huhu..bukan x suka, tapi x leh tido =p
  9. aku slalu kena marah2 oleh parents =((
  10. aku suka tgk citer korea,jepon,china, tagalog..doraemon
  11. aku minat stacy
  12. aku..aku...aku...sowt2 =D
  13. aku tatap aku =p
  14. aku masih sayang kamoo st12..wakakakka =p
  15. aku...aku...dia...dia...dan..dan..kamoo...kamoo..hahahaha =p
  16. aku ketua toyol =D

Silalah hasut 16 orang lain untuk melakukan perkara ini.

huhuhuh..x mo hasut orang eh, aku nak jadi budak baik di tahun 2009 ne..hahahah=p
kalo buleh sia nak hasut setan2..wakakak =p




________________TAMAT_____________

award dari ary ahmad (mr.Lovess)

thanks....=))

11 lelaki paling encom

adoii2..tugas paling susah di bagik kat aku..huhuh..apa pon aku tepaksa buat gak tugasan sis riana ne 1 st tyme dia bagi aku tugasan..jum enjoy lelaki encom2 pilihan aku =D



1)papa okfin gendot2 2) chaQ bad boyz

3) lee wan


4) en.kose



5) x tau nama abg baju putih ito =D


6) eric



7) le jun k



8) x tau nama (x_x)

9) x tau nama (0_0)

10) jericho rosales


11) jo in-sung





ngeh..ngeh..ngeh..aku da selesaikan tugas aku..hahaha..fuh!! payah jugak nak carik gambar lelaki encom2 ne..huhuhu..
10 org aku nak suruh untuk siapkan tag ni..hahahaha =p
  1. zarith
  2. jj
  3. oja
  4. amelia
  5. bek2
  6. kak nadia
  7. tasha
  8. cak2
  9. eza2
  10. sun2

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" ini untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag..


1.

2. alamak!! dua orang tag aku tapi tag yang sama..hahahah =p


okfin laling petama ku dan musuh ku di zaman katama2 dulu..hingga la skunk ne masih musuh lagik.hahaha..dulu aku kuat kutuk2 c okfin kat cetrum, aku guna nickname pengganas..macam2 aku ejek2 dia sampai aku kena ban oleh c wanz..hahaha..walaupon kamii musuh, kami tatap sayang menyayang gtu..kan okfin kan??? =D

jj adik ku yang santek n cumil2..=p


3. 10 fakta/hobi???

1.men sms
2.suka dgr lagu tyme sedih2
3.aku suka pukul adik2 ku
4.aku kuat makan
5.tgk tb di waktu kebusanan
6.lepak2 ngan kawan2
7.suka warna ijau putih itam
8.aku suka disco..disco kat umah jak ngan kawan2..x penah lagik p pub2..hahaha =p
9.suka menyakat
10.pemalas



4. 10 penerima award
  1. adik amelia
1 jak aku mo bagi award/tag.. teda orang suda mo di bagi tag, suma da kena tag =p

tag dari papa okfin gendot2

papa okfin gendot2, rajin sunggoh kaw ek kasik adiah sama aku..rasa nak bomm jak kaw disana..hahaha=P uikk,lain kali bagi adiah yang special ar..nanti kaw ndak dapat anak2 ayam special dari aku.wakakaka =p bah,aku jawab tag kaw..nanti kaw mengamuk plak kalo aku ndak jawab.=D


1. Pernah menyambut tahun baru?
tiap2 tahon aku sambot sampai ke pagi =D

2. Tempat yang anda selalu pergi untuk menyambut tahun baru?
bandar, umah , pantai

3. Apa yg anda buat di pagi tahun baru?
tidorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr =p

4. Apa yg anda suka apabila tibanya tahun baru?
suka disco sampai pagi =p

5. Anda percaya dengan azam tahun baru?
pecaya bah

6. Senaraikan 3 orang yang ingin anda dekati tahun baru neh
1.nak dekat kan diri sama tuhan =)
2.nak dekat sama budak samseng =D
3.nak dekat sama abg pulis yg sumbunk =D

7. senaraikan 3 org yg anda ingin singkirkan tahun baru neh

aku nak singkirkan tabiat aku..aku x mau singirkan org dalam idop aku walau pon org ito jaat sama aku =D

1.kenakalan aku
2.kesamsengan aku
3.ke egoan aku..ego ka aku ne?? lu pk la sendirik =D


8. Pernah tak azam tahun baru anda tercapai?
penah

9. Azam anda tahun lepas (2008)
nak kawen sama anak raja..tapi x tercapai..hampah tol!! hahahaha =p

10. Azam anda tahun baru ( 2009 )
nak jual fifey sama okfin..wakakakak =p

11.senaraikn 7 org penerima hadiah tag ini(soklan sendri)
1.adik jj
2.adik oja
3.adik amelia
4.kak nadia = akak mesti buat tag ne..tag petama dari sia..hahaha

4 org jak aku nak tag..hehehehe

Template by:

Free Blog Templates