Friday, November 28, 2008

TUAN HELMEY ----;---:<(@ PUAN SOFIA

fuhh..akhirnya aku dapat gak pic kak ladyy ngan bf dia..wakakakkaka..penatnya sia merayu sama kak ladyy semata-mata nak tgk muka bf dia..sampai kedit aku habis di buatnya..wakakakkaka..adoiii..pic ne sekadar hiasan jak..HAMPA toll!!!!adushh....jaat sungguh kak ladyy tu, teda mo bagi tgk pic bf dia..hmm..mungkin kak ladyy DA kena bius cintass ole si kose pesedin sfc..wakakakakkakak..matai2 aku kena marah si kose nanti..abang kosee pasne kaw plak jadi mangsa toyol.hahahahah..BUeKSSS!!! pak dahni soryy ya gue curikk pic kamoo sama istri kamoo..astagakk!! =p

Thursday, November 27, 2008

YUSRY ( 0 _^ ) YAN




wakakakakka..padan kan???adushh..alah..alah korea gtu..hahahahha..aku sama yusry tengah di bius cintass..hahahha..buekks!! perasann toll aku ne..

DI bius cintaS

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…

Monday, November 24, 2008

nan2..nah..kisss aja..muaacks!!!


PERHATIAN!!!..umo 20 ke atas di larang tgk pic ne,sila tutupp mata k..!!! budak2 kecik jak yang bulih tgk.hahahha=p..adushh...bestnya dorang ne..jeles plak.huhuhuuh..echo mahal na mahal kita..adushh..wakakakkakakak=p

Saturday, November 22, 2008

superWOMEN..ULTRAGIRL..=P


nahh..!!ambik kaw kak aiza=D..ishkk..ishkk..jadi super women suda dia..hahahahaha=p

Thursday, November 20, 2008

budak INGUSAN..

hahaha..budak dilla ne dulu budak ingusan..sekarang teda suda..dia da beruabah sejak jumpa buah jantong kesayangan dia..iaitu "zuli2".dia da pandai make up,pandai begaya,penampilan pon da berubah.hahahah=p..beruntung zuli2 dapat dilla.adushh

misszo00.!!

dushhh..matai2 la kaw kak zoo.hahaha=p.senyum la...senyum la..aduiii..santek gilakk senyuman kak zoo ne,muko dia bulat mcam bola tampar..kalo kena tampar mesti tambah santek.wakakkaka..harap2 dia x marah sia.hahaha..mesti ramai yang x kenal pic dia ne..dia ne geng tua.sia anti sama geng2 tua.sia slalu kena buli ole geng tua..sampai hati sia mo tecab0t geram sama dorang.huhuhuhuh..nasib bek dia jarang2 chat..kalo x..matai2 sia di kejakan.=(

Tuesday, November 18, 2008

jejaka ARANG terhangat di sfc..

fuYO0H..machonya badan jejaka arang ne,tekuar bola mata sapa yang nampak pic ne da la badan dia beketul2.wakakakkaka=x.uikk..apasal yg sorang ne kpala dia jak yg tekuar??malu ka??adushh..yg sorang ne bukan men lagik nak tunjuk badan dia yang kurus n arang.wakakakak=p..

Monday, November 17, 2008

nah..TOYOL.!!


lawernya pic cewek ne..sapa2 yang nak beminat sama pic ne sila la dail sia ke 999 k..!!wakakakakak=p.uikk..mcam kenal jak cewek ne..sapa erk???adushhh..ada mirip sama mama sia jak.hahaha..putih sunggoh muka cewek ne,bibir seksi,rambot mcam pontianak.wakakakak=p.menakutkan..!!huhuhuhu=p..nah..!!ambik kamoo..padan muka..!!wakakakakkakakakakakkaka..bah sia balik duluk da jam 6.15 min ne..adushh nanti sambunk lagik.babaiii..assalamualaikum..

gadis misteri..!!!


uik..besarnya pic ne..adushh..harap2 tuan punya pic ne x marah sia.hehehe..pic ne sia terjumpa di pulau sempadan,wakakak=p..mula2 sia jalan2 di tepi pantai,tetiba tejumpa pic di atas pasir yang sedang baring2,wah!!pic ada baring2 ka??adushh..kesian pic ne,da buruk..sia pungut pic ne pastu sia cuci ngan air ujan,masa tu ujan..!!wakakakak..gilakk!!mata sia da jadi juling tgk pic yang lawa n ayu ne..adushh..sapa punya la pic tecicir ne da la senyuman dia menggegar kan jantong hubby.wakakakka..opss honey jan marah ek.heheh..pasne citer mama plak.hahahaha..=p

Saturday, November 15, 2008

jiwang karat..!!!=p

Semakin hari semakin kuat hati ni meronta-ronta agar hati ni dapat melepaskan kerinduan yang terbuku selama ni…..namun apakan daya kerna orang yang amat dirindui tak berada di depan mata…..hanya yang mampu ku lakukan hanya menatap wajahnya melalui lukisan-lukisan yang terhasil daripada teknologi masa kini…..kesunyian sentiasa menyelubungi hati n diri ni…..walau sesusah mana pun ku tetap tabahkan diri ni dari pandangan luar agar tak sape yang dah mengetahui apa yang tersirat n tersurat di dalam hati ni…..walaupun pada pandangan luaran wajahku sentiasa memaparkan keceriaan namun hati ni terlalu sunyi tanpa kehadiran orang yang disayangi n dirindui…..jika hati ni mampu berkata-kata pasti ianya akan meluahkan apa yang sedang dirasai……irama-irama rindu sering berkumandang di telinga ni n minda ku sentiasa menghayati titip-titip or kata-kata lirik yang dinyanyikan……Antara lirik-lirik lagu yang dapat mengambarkan perasaan hati ni n sering menjadi putaran sehari ku…….

Friday, November 14, 2008

opja budak gilakk..


ishkk..budak ne perasan cumil..padahal muka dia x la cumil sangat..hahahaks..opja,sori ar..kalo aku buat kaw marah..aku tau kaw baik hati,sayang sama kakak mu yang santek ne.wakakakka=p..opja,kaw sent la pic kaw nanti..bulih la aku kasih femes kaw di blog aku ne.=p.

adushhh..!!!!

15/11/2008 adushhh..tangan aku kena siram air panas..huhuhu..sakit wo.!!malang sunggu nasib ku ini..wakkaka=p..padan muka aku.akan ku ingat tarikh ini yang tlah mencacat kan tangan aku.hahaha.=p...adushh.kemarin ada kes pembunuhan di sekitar kawasan tempat keja aku..seram gilakk o..orang2 ld skunk semakin mengganas macam abu sayap..hahahahah=p..rasa cam nak join jak dorang suma tu.mesti best..!!bah..aku away luk..nanti sambung lagik..taaaaaaata

fuhh..akhirnya aku dapat gak pic kak ladyy ngan bf dia..wakakakkaka..penatnya sia merayu sama kak ladyy semata-mata nak tgk muka bf dia..sampai kedit aku habis di buatnya..wakakakkaka..adoiii..pic ne sekadar hiasan jak..HAMPA toll!!!!adushh....jaat sungguh kak ladyy tu, teda mo bagi tgk pic bf dia..hmm..mungkin kak ladyy DA kena bius cintass ole si kose pesedin sfc..wakakakakkakak..matai2 aku kena marah si kose nanti..abang kosee pasne kaw plak jadi mangsa toyol.hahahahah..BUeKSSS!!! pak dahni soryy ya gue curikk pic kamoo sama istri kamoo..astagakk!! =p

YUSRY ( 0 _^ ) YAN




wakakakakka..padan kan???adushh..alah..alah korea gtu..hahahahha..aku sama yusry tengah di bius cintass..hahahha..buekks!! perasann toll aku ne..

DI bius cintaS

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan
Kau membiusku dengan cinta
Sampai aku tak bisa berkata

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Ku membiusku dengan cinta
Cinta yang malu kukatakan

Kau membius sampai aku jadi sering melamun
Memikirkan kita bisakah bersama

Aku bius Cinta
Cinta yang tak ada tandingan
Namun mungkin tak ada tandingan
Entah ku tak tahu…

Kita yang malu hati untuk mengakui saling cinta
Usaha sekeras hati bersama selamanya
Aku dibius cinta…

Aku dibius cinta…
Aku dibus cinta…

nan2..nah..kisss aja..muaacks!!!


PERHATIAN!!!..umo 20 ke atas di larang tgk pic ne,sila tutupp mata k..!!! budak2 kecik jak yang bulih tgk.hahahha=p..adushh...bestnya dorang ne..jeles plak.huhuhuuh..echo mahal na mahal kita..adushh..wakakakkakakak=p

superWOMEN..ULTRAGIRL..=P


nahh..!!ambik kaw kak aiza=D..ishkk..ishkk..jadi super women suda dia..hahahahaha=p

budak INGUSAN..

hahaha..budak dilla ne dulu budak ingusan..sekarang teda suda..dia da beruabah sejak jumpa buah jantong kesayangan dia..iaitu "zuli2".dia da pandai make up,pandai begaya,penampilan pon da berubah.hahahah=p..beruntung zuli2 dapat dilla.adushh

misszo00.!!

dushhh..matai2 la kaw kak zoo.hahaha=p.senyum la...senyum la..aduiii..santek gilakk senyuman kak zoo ne,muko dia bulat mcam bola tampar..kalo kena tampar mesti tambah santek.wakakkaka..harap2 dia x marah sia.hahaha..mesti ramai yang x kenal pic dia ne..dia ne geng tua.sia anti sama geng2 tua.sia slalu kena buli ole geng tua..sampai hati sia mo tecab0t geram sama dorang.huhuhuhuh..nasib bek dia jarang2 chat..kalo x..matai2 sia di kejakan.=(

jejaka ARANG terhangat di sfc..

fuYO0H..machonya badan jejaka arang ne,tekuar bola mata sapa yang nampak pic ne da la badan dia beketul2.wakakakkaka=x.uikk..apasal yg sorang ne kpala dia jak yg tekuar??malu ka??adushh..yg sorang ne bukan men lagik nak tunjuk badan dia yang kurus n arang.wakakakak=p..

nah..TOYOL.!!


lawernya pic cewek ne..sapa2 yang nak beminat sama pic ne sila la dail sia ke 999 k..!!wakakakakak=p.uikk..mcam kenal jak cewek ne..sapa erk???adushhh..ada mirip sama mama sia jak.hahaha..putih sunggoh muka cewek ne,bibir seksi,rambot mcam pontianak.wakakakak=p.menakutkan..!!huhuhuhu=p..nah..!!ambik kamoo..padan muka..!!wakakakakkakakakakakkaka..bah sia balik duluk da jam 6.15 min ne..adushh nanti sambunk lagik.babaiii..assalamualaikum..

gadis misteri..!!!


uik..besarnya pic ne..adushh..harap2 tuan punya pic ne x marah sia.hehehe..pic ne sia terjumpa di pulau sempadan,wakakak=p..mula2 sia jalan2 di tepi pantai,tetiba tejumpa pic di atas pasir yang sedang baring2,wah!!pic ada baring2 ka??adushh..kesian pic ne,da buruk..sia pungut pic ne pastu sia cuci ngan air ujan,masa tu ujan..!!wakakakak..gilakk!!mata sia da jadi juling tgk pic yang lawa n ayu ne..adushh..sapa punya la pic tecicir ne da la senyuman dia menggegar kan jantong hubby.wakakakka..opss honey jan marah ek.heheh..pasne citer mama plak.hahahaha..=p

jiwang karat..!!!=p

Semakin hari semakin kuat hati ni meronta-ronta agar hati ni dapat melepaskan kerinduan yang terbuku selama ni…..namun apakan daya kerna orang yang amat dirindui tak berada di depan mata…..hanya yang mampu ku lakukan hanya menatap wajahnya melalui lukisan-lukisan yang terhasil daripada teknologi masa kini…..kesunyian sentiasa menyelubungi hati n diri ni…..walau sesusah mana pun ku tetap tabahkan diri ni dari pandangan luar agar tak sape yang dah mengetahui apa yang tersirat n tersurat di dalam hati ni…..walaupun pada pandangan luaran wajahku sentiasa memaparkan keceriaan namun hati ni terlalu sunyi tanpa kehadiran orang yang disayangi n dirindui…..jika hati ni mampu berkata-kata pasti ianya akan meluahkan apa yang sedang dirasai……irama-irama rindu sering berkumandang di telinga ni n minda ku sentiasa menghayati titip-titip or kata-kata lirik yang dinyanyikan……Antara lirik-lirik lagu yang dapat mengambarkan perasaan hati ni n sering menjadi putaran sehari ku…….

opja budak gilakk..


ishkk..budak ne perasan cumil..padahal muka dia x la cumil sangat..hahahaks..opja,sori ar..kalo aku buat kaw marah..aku tau kaw baik hati,sayang sama kakak mu yang santek ne.wakakakka=p..opja,kaw sent la pic kaw nanti..bulih la aku kasih femes kaw di blog aku ne.=p.

adushhh..!!!!

15/11/2008 adushhh..tangan aku kena siram air panas..huhuhu..sakit wo.!!malang sunggu nasib ku ini..wakkaka=p..padan muka aku.akan ku ingat tarikh ini yang tlah mencacat kan tangan aku.hahaha.=p...adushh.kemarin ada kes pembunuhan di sekitar kawasan tempat keja aku..seram gilakk o..orang2 ld skunk semakin mengganas macam abu sayap..hahahahah=p..rasa cam nak join jak dorang suma tu.mesti best..!!bah..aku away luk..nanti sambung lagik..taaaaaaata

Template by:

Free Blog Templates